Pred nedávnom sme mali stretávku z výšky. Hneď za tradičnou otázkou “Ako sa máte a čo robia vaše deti,” padol veľmi opisný dôvetok: „Tiež na prístrojoch?“
Vybuchli sme do smiechu a všetci svorne pritakávali. Riešime to isté. Koľko času sú na compoch, mobiloch, tabletoch…?
Má to tak byť?
Eva Pavlíková
Do tejto stránky som sa prerodila. Postupne - pôrodmi mojich štyroch detí. A tak sa na svet pozerám očami rodiča. Čo na mysli, to na klávesnici.
Tak asi dáme študovať naše deti do Írska, pretože tam pochopili, že učebné postupy a sposoby by mali byť pre dnešnú dobu spojené aj s technológiami a nie len s mentorovaním profesora pred deťmi. Naozaj si nemyslím, že zakazovanie tabletov, mobilov a pod. je správne riešenie.
Určite aj technológie môžu byť prínosom, ak sa správne uchopia. Ja som za zavedenie na školách aj tablety a smarfony dať deťom. Dnes už je veľký výber rôzne výkonných mobilov a smarfonov za primerané ceny a je čo vyberať aj pre deti. Tie sa tak zoznámia s technológiami a naučia sa s nimi pracovať vo svoj prospech. To ako ich používajú je už na vedení rodičov.
Pri vzájomnom priamom prirodzenom komunikovani, a dohováraní detí vzájomne aj s učiteľom, vychádzajú živé napadý, je tam očný kontakt,živé prejavy,riešenia, nestrnulé, -priama spolupráca,.Jeden povie druhý nadviaže niečo z toho vznikne,aj bez slov-čo deti ovládaju skvele.
Su ochotní si prirodzene pomáhať vymýšľať atd,Tím.Cibrí sa mozog prirodzene je hravý.
Pri počítači má viac svoj uzavretý vlastný okruh. Ja a počítač.Za mnou možno rodič doma potom.
Pisateľka by to chcela zažiť ako dieťa./Tužba pisateľky pre svoje dieťa.
Toto sa týka malého počtu detí.
Matrix -matrica do ktorej zakodujeme niečo, vložíme.
Niekto tu pretým napísal,že slovenské deti sú vzdelané,a určite viac v určitých smeroch ako inde.Nás radi navštevujú z vonka.
Ak niekto túži po takomto princípe učeni môže navštíviť Škandináviu.
Učiteľ nevie vysvetliť sa tam píše.Učiteľ je živý organizmus,pracuje s deťmi,a musí poznať aj žiakov aj s čím pracuje-to potom bude kto?Musí byť lepší ako pristroj nie?Človek tam dáva program, a musí to ovládať, nebude mať viac roboty?
Matematik aj iní vie pracovať sam so svojim dieťaťom doma.
Tak asi dáme študovať naše deti do Írska, pretože tam pochopili, že učebné postupy a sposoby by mali byť pre dnešnú dobu spojené aj s technológiami a nie len s mentorovaním profesora pred deťmi. Naozaj si nemyslím, že zakazovanie tabletov, mobilov a pod. je správne riešenie.
Určite aj technológie môžu byť prínosom, ak sa správne uchopia. Ja som za zavedenie na školách aj tablety a smarfony dať deťom. Dnes už je veľký výber rôzne výkonných mobilov a smarfonov za primerané ceny a je čo vyberať aj pre deti. Tie sa tak zoznámia s technológiami a naučia sa s nimi pracovať vo svoj prospech. To ako ich používajú je už na vedení rodičov.
Dobre vysoké náklady pre deti. Neprimerané nároky na všetkých.
Ako ich rodičia používate vy s deťmi. ďakujem za odpoveď.
Pri vzájomnom priamom prirodzenom komunikovani, a dohováraní detí vzájomne aj s učiteľom, vychádzajú živé napadý, je tam očný kontakt,živé prejavy,riešenia, nestrnulé, -priama spolupráca,.Jeden povie druhý nadviaže niečo z toho vznikne,aj bez slov-čo deti ovládaju skvele.
Su ochotní si prirodzene pomáhať vymýšľať atd,Tím.Cibrí sa mozog prirodzene je hravý.
Pri počítači má viac svoj uzavretý vlastný okruh. Ja a počítač.Za mnou možno rodič doma potom.
Pisateľka by to chcela zažiť ako dieťa./Tužba pisateľky pre svoje dieťa.
Toto sa týka malého počtu detí.
Matrix -matrica do ktorej zakodujeme niečo, vložíme.
Niekto tu pretým napísal,že slovenské deti sú vzdelané,a určite viac v určitých smeroch ako inde.Nás radi navštevujú z vonka.
Ak niekto túži po takomto princípe učeni môže navštíviť Škandináviu.
Ale musí sa tam on prispôsobiť a zaradiť.
:
Metoda vraj zo 70 rokov adaptívne učenie.
Učiteľ nevie vysvetliť sa tam píše.Učiteľ je živý organizmus,pracuje s deťmi,a musí poznať aj žiakov aj s čím pracuje-to potom bude kto?Musí byť lepší ako pristroj nie?Človek tam dáva program, a musí to ovládať, nebude mať viac roboty?
Matematik aj iní vie pracovať sam so svojim dieťaťom doma.
MOŽNO NIEČO UŽ DOMA DETI SAMI OD SEBA POUZIVAJU.
Deti su ďalej ako my asa z toho smejú.
Čo pozorujem tak väčšinou sa deti hrajú vonku a aj ked majú niečo
čo im kúpili rodičia tak to použiju na chviľu a aj tak vymýšlajú schovávačky bunkre atď Svoje.
Hranie je pre nich lepšie, aj to formuje ich myslenie ,doma alebo vonku.
Tam až nie je toľko súťaživosti.
Je lepšie ked sú tu a majú sa kde hrať.ˇMame pekné počasie.