Aké sú trendy v obdarovaní kolegov v práci

PR 0

Mnohí nepremýšľajú len nad darčekmi pre najbližších, ale aj pre kolegov a obchodných partnerov. Aké sú aktuálne trendy a najnovšie vychytávky, ktorými sa viete odvďačiť? Odborníčka Diana Hauerland zo spoločnosti Hauerland prezradila, ktoré sú najobľúbenejšie darčeky a koľko v priemere stoja.

Produktová fotografia

Kým malí podnikatelia očakávajú za každé jedno euro veľkú hodnotu, väčšie spoločnosti sa orientujú viac na personalizáciu reklamných darčekov. Firmy zaujíma ekológia, technológie a kvalita.

„Úroveň reklamných darčekov sa zmenila, igelitky a zapaľovače nie sú marketing. Firmy už nechcú lacné veci, pretože pochopili, že merchandisom prezentujú samých seba. Dnes sa chcú zákazníci prezentovať kvalitou a často vyhľadávajú praktické darčeky. Aj malá firma premýšľa nad reklamnými predmetmi a oveľa viac dbá na svoj výber,“ hovorí Diana Hauerland zo spoločnosti Hauerland, ktorá sa venuje predaju reklamných predmetov pre firmy viac ako 33 rokov.

Diáre aj moderné vychytávky

Diáre či stolové kalendáre patria medzi obľúbené stálice trhu s reklamnými predmetmi, no aj tie majú svoju špeciálnu verziu – diáre z kamenného papiera, ktorý je 100 % recyklovateľný, bez chlóru a vodotesný a píše sa naň nekonečnou ceruzkou.

Čokolády, medovina, vína a ponuka čajov sú klasiky, ktoré nikoho neurazia, naopak, veľmi potešia a patria medzi praktické darčeky. Pre dámy sú populárne deky či dekoratívna kozmetika alebo drobnosti na pečenie.

„Aktuálne trendové sú veľké termohrnčeky a fľaše na vodu, ktorými je zaplavený celý americký trh. Po fľaši s objemom 900 ml siahajú nielen marketingové spoločnosti, HR manažéri a tí, ktorí sa pohybujú v kreatívnom priemysle či športovom odvetví,“ hovorí D. Hauerland a dodáva, že veľmi obľúbené sú aj personalizované darčeky s logom firmy alebo priamo s menom obdarovaného.

Tip pre milovníčky golfu: Efektné balzamy na pery ukryté v golfovej loptičke.

Koľko stoja reklamné darčeky?

Okrem toho, že podnikatelia vyhľadávajú ekologické produkty a aktuálne trendy, zaujíma ich aj dostupnosť lokálnych dodávateľov a predovšetkým cena.

„Podnikateľom odporúčame darčeky v rozličných cenových hladinách. Budget do 5 eur obsahuje tipy ako nápoj v plechovke s vlastným logom, zápisníky či pralinky v zaujímavom balení, darčekové balíky do 20 eur zahŕňajú rôzne gurmánske sety či praktický sublimačný uterák, pre VIP klientov odporúčame napríklad technologické novinky ako powerbanky s multifunkčným využitím. Za najväčší prejav rešpektu považujú podnikatelia personalizované darčeky na golf, pre technologických geekov alebo pre dámy, ktoré milujú módu a selfcare,“ vymenúva D. Hauerland.

Tipy z vianočného katalógu:

Dezertný príbor – strana 86
Termohrnček Embrace, 900 ml – strana 79
Magnetická bezdrôtová nabíjačka – strana 77
Vianočný katalóg tu: https://katalog.hauerland.sk/VIANOCE_2024/

1 Hviezdička2 Hviezdičky3 Hviezdičky4 Hviezdičky5 Hviezdičiek (Žiadne hodnotenia)
Loading...

Pridaj komentár