Rodičovské združenia. Pre niekoho obľúbená adrenalínová disciplína, pre iného útrpná povinná jazda a zbytočne zabitý čas, na ktorý radšej pošlú svojho partnera.
Pre tzv. „osamelých“ rodičov, ktorí majú viac detí, bývajú pripomienkou, že sa nedá byť na dvoch miestach naraz, a tak stoja pred pálčivou otázkou, či sa nechať radšej povzbudiť (zvolíte si menej problémové dieťa) alebo zakopať do kanálov.
Kika Kováčiková
Vyštudovala Právnickú fakultu UK v BA, píše najmä odborné články o materských a rodičovských príspevkoch, ktoré nájdete v rubrike "Príručka pre rodiča" alebo aktuálne "Správy pre rodiča."
Ja som si na rodičku od družinárky vypočula, že môj syn nechce vyšívať! MAmina vedľa si zas pred všetkými vypočula chvály, ako jej syn krásne vyšíva! Hanbili sme sa obe 🙂
Mne zas nevyhovuje celé GDPR! Nielen ja neviem porovnať a potom doma usmerniť dieťa, čo je ešte normálne a čo je cez hranice – v porovnaní s ostatnými deťmi a normami. Ale ani deti nie sú medzi sebou motivované, lebo nikto nevie, kto dostal akú známku a tak buď to berú, že ich známky sú v pohode alebo je samozrejme “chyba v učiteľovi”. A argumenty tipu “učíš sa pre seba” alebo “musíš sa učiť” som nebrala ani ja v detstve! Ja som bola motivovaná práve spolužiakmi a ich výsledkami!
..teda neviem, ja som zaviedol ešte dávno pred GDPR jedinečný 10 miestny kód (ten pozná len daný žiak a rodič), ktorý prečítam a tak hovorím o výsledkoch a správaní sa žiaka. Koniec koncov známky vidia rodičia na edupage, nemá zmysel im to hovoriť a to, že sa ich dieťa snažím pochváliť je hádam samozrejmé. Takto nik nevie o koho dieťati je práve reč, ale zas vedia ako sa darí študentom v rámci celej triedy (a vedia svoje dieťa v prípade nevyhnutnosti – hoci osobne si myslím, že to zmysel nemá… porovnať).
Ja som si na rodičku od družinárky vypočula, že môj syn nechce vyšívať! MAmina vedľa si zas pred všetkými vypočula chvály, ako jej syn krásne vyšíva! Hanbili sme sa obe 🙂
Mne zas nevyhovuje celé GDPR! Nielen ja neviem porovnať a potom doma usmerniť dieťa, čo je ešte normálne a čo je cez hranice – v porovnaní s ostatnými deťmi a normami. Ale ani deti nie sú medzi sebou motivované, lebo nikto nevie, kto dostal akú známku a tak buď to berú, že ich známky sú v pohode alebo je samozrejme “chyba v učiteľovi”. A argumenty tipu “učíš sa pre seba” alebo “musíš sa učiť” som nebrala ani ja v detstve! Ja som bola motivovaná práve spolužiakmi a ich výsledkami!
..teda neviem, ja som zaviedol ešte dávno pred GDPR jedinečný 10 miestny kód (ten pozná len daný žiak a rodič), ktorý prečítam a tak hovorím o výsledkoch a správaní sa žiaka. Koniec koncov známky vidia rodičia na edupage, nemá zmysel im to hovoriť a to, že sa ich dieťa snažím pochváliť je hádam samozrejmé. Takto nik nevie o koho dieťati je práve reč, ale zas vedia ako sa darí študentom v rámci celej triedy (a vedia svoje dieťa v prípade nevyhnutnosti – hoci osobne si myslím, že to zmysel nemá… porovnať).