Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelili spoločnosti Bubbleology cenu Slovak Superbrands Award 2016, čím sa Bubbleology zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky.
Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality značky a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
„Ocenenie v projekte Superbrands považuj em pre našu spoločnosť za veľký úspech . Je to nielen odraz kvality našich výrobkov, ale aj podčiarknutie samotnej hodnoty značky Bubbleology, ktorá si na slovensksom trhu získava stále nových fanúšikov.
Bubbleolgy každý mesiac prináša novinky v podobe netradičných komb inácii ovocných a mliečnych drinkov ako aj mnoho ďalších výrobkov ako sú raw tyčinky, zmrzlina či mochi . Snažíme sa o to, aby každá návšteva pobočky znamenala pre zákazníka zážitok nielen z chutí, ale tiež z výnimo čných procesov pri príprave čaju, “ hovorí Ivo Pacovský, Country Manager Bubbleology Slovensko.
Medzinárodný program Superbrands Tento program vznikol bol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele:
uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.
Loading...