Hoci u nás sa vo veľkom uplatňuje skôr iná varianta – a do odloženie školskej dochádzky, rovnako však existujú deti, ktoré majú s vývojom očividne naponáhlo a do školy idú skôr.
Je jasné, že takýchto detí je málo a rozhodnutie pre skorší nástup do školy je značne individuálny, veľmi závisí od dieťaťa aj rodiny.
Mária Kohutiarová
Stále predovšetkým manželka, 7x mama, človek pre druhých. Chcem aj prostredníctvom riadkov priniesť presvedčenie, že svet je úžasné miesto a mať deti a rodinu je to najlepšie, čo nám mohlo byť dané.
my mame uplne opacnu skusenost. Na zaklade vyborny psychologickych testov a odporucani sme dali dieta tsne 6 rocne do skoly, a nemali sme to robit. V polovice druheho rocnika mi bolo jasne ze toto je vek, kedy je moj syn konecne zrely do skoly. Nemal problem s inteligenciou, ale so socialnym prisposobenim sa ” sediet na zadku ” cele doobedie… Uz by som taku chybu nikdy neurobila.
my mame uplne opacnu skusenost. Na zaklade vyborny psychologickych testov a odporucani sme dali dieta tsne 6 rocne do skoly, a nemali sme to robit. V polovice druheho rocnika mi bolo jasne ze toto je vek, kedy je moj syn konecne zrely do skoly. Nemal problem s inteligenciou, ale so socialnym prisposobenim sa ” sediet na zadku ” cele doobedie… Uz by som taku chybu nikdy neurobila.
Je to skutočne veľmi individuálne – ale možno je dobré pre niekoho vedieť, že je aj toto cesta. Nemyslím si však, že je to cesta hromadného výskytu… Čo sa týka tvojho príbehu, Erika, my máme doma presne taký istý kus: nášho tretieho. Tiež šiel do školy neskôr- z môjho rozhodnutia, hoci bol šikovný, samostatný… ale nehralo mi v ňom to, čo sa nazýval zrelosť. A ozaj som tak ako ty skonštatovala takto v januári – TEraz by si mohol ísť do školy… Pravdou ale je, že ani v triede, kde je, to nie je pravé orechové, lebo inteligenčne je nad nimi a to nerobí dobrú krv vo vzťahoch medzi deťmi, a to sa NIKDY doma neučí…
Je to skutočne veľmi individuálne – ale možno je dobré pre niekoho vedieť, že je aj toto cesta. Nemyslím si však, že je to cesta hromadného výskytu… Čo sa týka tvojho príbehu, Erika, my máme doma presne taký istý kus: nášho tretieho. Tiež šiel do školy neskôr- z môjho rozhodnutia, hoci bol šikovný, samostatný… ale nehralo mi v ňom to, čo sa nazýval zrelosť. A ozaj som tak ako ty skonštatovala takto v januári – TEraz by si mohol ísť do školy… Pravdou ale je, že ani v triede, kde je, to nie je pravé orechové, lebo inteligenčne je nad nimi a to nerobí dobrú krv vo vzťahoch medzi deťmi, a to sa NIKDY doma neučí…
my mame uplne opacnu skusenost. Na zaklade vyborny psychologickych testov a odporucani sme dali dieta tsne 6 rocne do skoly, a nemali sme to robit. V polovice druheho rocnika mi bolo jasne ze toto je vek, kedy je moj syn konecne zrely do skoly. Nemal problem s inteligenciou, ale so socialnym prisposobenim sa ” sediet na zadku ” cele doobedie… Uz by som taku chybu nikdy neurobila.
my mame uplne opacnu skusenost. Na zaklade vyborny psychologickych testov a odporucani sme dali dieta tsne 6 rocne do skoly, a nemali sme to robit. V polovice druheho rocnika mi bolo jasne ze toto je vek, kedy je moj syn konecne zrely do skoly. Nemal problem s inteligenciou, ale so socialnym prisposobenim sa ” sediet na zadku ” cele doobedie… Uz by som taku chybu nikdy neurobila.
Je to skutočne veľmi individuálne – ale možno je dobré pre niekoho vedieť, že je aj toto cesta. Nemyslím si však, že je to cesta hromadného výskytu… Čo sa týka tvojho príbehu, Erika, my máme doma presne taký istý kus: nášho tretieho. Tiež šiel do školy neskôr- z môjho rozhodnutia, hoci bol šikovný, samostatný… ale nehralo mi v ňom to, čo sa nazýval zrelosť. A ozaj som tak ako ty skonštatovala takto v januári – TEraz by si mohol ísť do školy… Pravdou ale je, že ani v triede, kde je, to nie je pravé orechové, lebo inteligenčne je nad nimi a to nerobí dobrú krv vo vzťahoch medzi deťmi, a to sa NIKDY doma neučí…
Je to skutočne veľmi individuálne – ale možno je dobré pre niekoho vedieť, že je aj toto cesta. Nemyslím si však, že je to cesta hromadného výskytu… Čo sa týka tvojho príbehu, Erika, my máme doma presne taký istý kus: nášho tretieho. Tiež šiel do školy neskôr- z môjho rozhodnutia, hoci bol šikovný, samostatný… ale nehralo mi v ňom to, čo sa nazýval zrelosť. A ozaj som tak ako ty skonštatovala takto v januári – TEraz by si mohol ísť do školy… Pravdou ale je, že ani v triede, kde je, to nie je pravé orechové, lebo inteligenčne je nad nimi a to nerobí dobrú krv vo vzťahoch medzi deťmi, a to sa NIKDY doma neučí…