Kategóriu privátnych značiek tvoria produkty určené pre konkrétny obchodný reťazec, preto sa na strane výrobcu znižuje cena za výrazné obaly, marketing a reklamu.
A hoci v minulosti boli u spotrebiteľov privátne produkty vnímané ako nekvalitné, v súčasnosti ich popularita rastie. Podporuje to najmä rastúca kvalita za cenu nižšiu, ako je cena značkových produktov.
Dôveryhodné značky je nový a jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú.
Do prieskumu sa počas leta a jesene 2016 zapojilo 2 000 respondentov, ktorí rozhodovali o dôveryhodnosti jednotlivých značiek až v 40 kategóriách.
Víťazné značky budú niesť od decembra 2016 do novembra 2017 označenie Najdôveryhodnejšia značka.
Niektoré iné výrobky zvyšuju aj keď nemusia, tie ktoré su potrebné.