Šport je prirodzenou súčasťou života, ktorá prináša radosť z pohybu. Preto McDonald´s začlenil túto oblasť a jej podporu aj do firemnej stratégie spoločnosti.
Okrem podpory slovenských športovcov je hlavným zámerom motivovať ľudí k pohybu a zmysluplnému tráveniu voľného času prostredníctvom športových aktivít.
Spoločnosť McDonald’s sa podpore športu a športovcov venuje prostredníctvom viacerých projektov. Najdôležitejším z nich je dlhodobý projekt, ktorý sa zameriava na podporu športu u mladších vekových skupín – McDonald´s Cup – Majstrovstvá Slovenska žiakov a žiačok základných škôl vo futbale.
Posledný, 17. ročník McDonald´s Cupu potvrdil, že je o takéto aktivity záujem. Do turnaja sa prihlásilo až 909 slovenských základných škôl.
Slovensko miluje McDonald´s
Slovenskí zákazníci si potrpia na kvalitu, príjemné prostredie, ale aj značku. „Dvadsaťročná prax nám ukázala, že so slovenskými zákazníkmi sme si dokonale sadli. Rovnako ako v McDonald´s milujeme Slovensko, Slováci milujú nás. V porovnaní so susednými krajinami vidíme, že Slováci radšej siahajú po novinkách a sezónnych a tematických ponukách,“ opisuje Zuzana Svobodová, riaditeľka PR a komunikácie McDonald´s pre ČR a Slovensko.
Slováci však ostávajú verní aj klasike McDonald´s. Dlhodobo najobľúbenejšími sú legendárny Big Mac, Cheeseburger a zemiakové hranolčeky.