1.Ponúkajú špeciálne balenie alebo stačí vytlačiť poukážku?
Špeciálne balenie, kde bude darček – služba alebo zážitok opísaný, dodá punc originality a autentickosti. Na druhej strane, ak toto špeciálne balenie musí prísť poštou alebo ho donesie kuriér, preverte, či ho stihnú doručiť do Štedrého dňa. Originálny voucher si prípadne napíšete aj vlastnou rukou.
2. Existuje žiadosť o spätnú väzbu?
Ak firma, ktorá ponúka službu, sa nezaujíma o to, či všetko prebieha alebo prebehlo v poriadku, je treba zbystriť pozornosť. Prípadné nedostatky je treba konzultovať, ale seriózni dodávatelia chcú vedieť, čo sa páči, čo sa nepáči a prečo – aby vďaka spätnej väzbe mohli svoje služby zlepšovať.
3. Aká dlhá je lehota na vrátenie poukazu alebo zrušenie služby, objednávky?
Žiaľ, stane sa, že sa netrafíme do vkusu obdarovaného. Zákonná lehota na odstúpenie od objednávky, prípadne zrušenie zmluvy, je 14 dní. Ak vám dodávateľ ponúka aj dlhšiu lehotu, máte viac času na rozmyslenie, či je darček vhodný. Zároveň to svedčí o serióznom prístupe k zákazníkom a rešpektovaní ich názoru, aj keď je negatívny a vyústi do vrátenia služby.
4. Ak kupujete poukaz na službu alebo zážitok, ako dlho je platný?
Čím dlhšia je platnosť poukazu, tým lepšie. Obdarovaný má o to väčšiu časovú flexibilitu, kedy si ho môže uplatniť. Niektorí dodávatelia ponúkajú 12 mesačnú platnosť poukazov, nájdu sa aj takí, ktorí ponúkajú 24 mesiacov.
Loading...